- Strona główna
- Zwrot, wymiana i reklamacja
Zwrot, wymiana i reklamacja
ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy
Zobacz wzór odstąpienia od umowy WZÓR PDF WZÓR DOC
Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie ILOKO.PL produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży: Najpierw prosimy o staranne wypełnienie i wysłanie drogą elektroniczną formularza zwrotu – kliknij, aby otworzyć formularz. Nie jest to warunek konieczny jednak znacznie przyśpiesza zwrot kosztów transakcji. Po doręczeniu nam formularza złożonego pocztą e-mail potwierdzimy bezzwłocznie jego doręczenie.
Następnie produkt proszę wysłać na adres: Zwrot, Reklamacja ILOKO, ul. Głuska 86 lok. 15; 20-380 LUBLIN wraz z wypełnionym formularzem “protokół zwrotu/dowód zakupu” załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.
Utrata prawa do darmowej wysyłki przy częściowym zwrocie w której wartość pozostawionych produktów nie kwalifikuje się do darmowej wysyłki.
Jeśli klient zamówił produkty za kwotę kwalifikującą do darmowej wysyłki, a następnie część z nich zwrócił, w konsekwencji czego wartość zatrzymanych produktów była niższa od kwoty darmowej dostawy - w tej sytuacji sklep potrąci kwotę kosztu wysyłki z kwoty jaką powinien zwrócić klientowi
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.
WYMIANA
W sklepie ILOKO.PL wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych produktów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia. Jeśli zamówiłeś produkt i okazało się np. wyobrażałeś sobie go trochę inaczej- w każdej chwili możesz zamówić wybrany inny produkt. Pamiętaj o tym , że zwrotu pieniędzy dokonujemy jak najszybciej, nie później niż w przeciągu 10-ciu dni od otrzymania przez nas przesyłki.
W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji.
REKLAMACJA
Zobacz wzór reklamacyjny WZÓR PDF WZÓR DOC
(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem jednak kolor lub wygląd nie pasuje- zastosowanie ma procedura zwrotu)
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru: Najpierw prosimy o staranne wypełnienie i wysłanie drogę elektroniczną formularza reklamacji – kliknij, aby otworzyć formularz. Nie jest to warunek konieczny jednak znacznie przyśpiesza procedurę rozpatrzenia reklamacji. Po doręczeniu nam formularza złożonego pocztą e-mail potwierdzimy bezzwłocznie jego doręczenie.
Następnie produkt proszę wysłać na adres: Zwrot, Reklamacja ILOKO, ul. Głuska 86 lok. 15, 20-380 LUBLIN wraz z wypełnionym formularzem “protokół zwrotu/dowód zakupu” załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
Wszystkie towary sprzedawane z opisem OUTLET są tańsze od ich ceny sklepowej o 20-80%. Istnieje możliwość, że produkty będą posiadały drobne zadrapania, marszczenia, małe plamki, ślady kleju , jednak wady te w żadnym stopniu nie mają wpływu na jakość ich użytkowania. Opisane wady nie będą uznawane jako podstawa reklamacji.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), ILOKO.PL zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Klient wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.
Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.